RODI MOTOR SERVICES aposta per l’experiència del client al taller

Dimarts, 10 de Octubre del 2017

La remodelació de les recepcions de dos dels nostres centres pretén millorar l’experiència del client al punt de venta.

Recepció RODI Lleida


RODI MOTOR SERVICES ha reinaugurat aquesta setmana la recepció d’un dels seus tallers mecànics situats a la ciutat de Lleida. L’objectiu de la reforma que s’hi ha dut a terme pretén millorar l’experiència del client al punt de venda i respon a un dels lemes de l’empresa: «passió pel client»

Com a canvi principal, hi destaca la creació d’un espai d’atenció personalitzada, format per un petit espai amb una taula i dos tamborets, gràcies al qual la comunicació amb el client —sempre cara a cara i de manera distesa— serà molt oberta i transparent.

Entre les millores que s’han fet pel que fa a l’espai, hi destaca l’ampliació de la zona de recepció, que ara disposa de sofàs, màquines expenedores, zona per a nens i un petit espai de treball per a clients amb wifi i un ordinador. A més a més, s’hi han incorporat elements digitals —com ara el catàleg digital de producte—, unes eines amb les quals els treballadors (i ben aviat també disponibles per als usuaris) podran atendre molt millor i informar els clients sobre els nostres productes (sobretot, pneumàtics), o la pantalla que inclou informació de les ofertes vigents als tallers, que substitueix el format físic d’autoportant i aprofita millor l’espai.

Properament, es reinaugurarà la recepció d’un dels tallers ubicats a Reus, que també tindrà les novetats descrites anteriorment.

 

Recepció RODI Lleida
Recepció i zona de sofàs

Recepció RODI Lleida
Zona per a nens i espai de treball per a clients

Recepció RODI Lleida
Atenció personalitzada

PUJA