2ª Edició del RodiBike: sortida en Bicleta de Muntanya

Continuant fidels a l’esperit de la prova de la Rodi Bike 2015, —cursa organitzada pels tallers mecànics RODI MOTOR SERVICES experts en mecànica integral i canvi de neumàtics, i que no té caràcter competitiu—, es van dissenyar dues rutes: una moderada de 39 km i 800 m de desnivell i una altra, per als més preparats, de 56 km i 1.474 m de desnivell.

La prova va començar a tocar del riu Ripoll, a l’altura de la localitat de Sabadell, i des d’allí els dos grups van dirigir-se cap al nord de la comarca del Vallès Occidental, direcció Castellar del Vallès. Un cop arribats al cim del Puig de la Creu, la ruta curta va seguir cap a Sant Llorenç de Savall, mentre que la llarga es va desviar cap a Granera, pels ports del Pi d’en Guardia, Coll d’Asses i Coll de Traens, per després iniciar una baixada —a gairebé 1.000 m d’altura i amb vistes espectaculars— que porta fins a Sant Llorenç de Savall per la part nord, lloc on es van trobar amb la resta de participants de la Rodi Bike de la ruta curta.

Participants de la ruta llarga del Rodi Bike 2015

En aquest punt, tots els participants van poder gaudir d’un dinar tots plegats. Tot seguit, els dos grups van tornar junts fins al punt de sortida, Sabadell.

Tots els riders de la Rodi Bike 2015 van poder gaudir d’un dia amb unes condicions climatològiques fantàstiques per rodar i d’un ambient excel·lent. A més a més, els cotxes de seguretat van tenir molt poca feina, ja que el nombre de participants que no va poder arribar a la meta va ser gairebé nul.