ET TRUQUEM GRATIS
X
HORARI DE DILLUNS A DIVENDRES
DE 9 H A 20 H
DISSABTE DE 9 H A 13 H

 
Accepto rebre informació comercial
checkbox

Accepto la llei de protecció de dades
checkbox
TRUCA'M

INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE RODI
Finalitats:Contactar telefònicament. Legitimació: Consentiment. Destinataris: No estan previstes cessions de dade. Drets: Pot retirar el seu consentiment a qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i altres drets en atencionalcliente@rodi.es. Informació addicional: Pot ampliar la informació a l'enllaç de Política de Privacidad.

Correo de confirmación
X

S'ha enviat un correu de confirmació

Si us plau, fes click a l'enllaç que apareix al correu per verificar el correu electrònic.
CAT  /   ESP
 

Empresa




PASSEN ELS ANYS, PERÒ LA NOSTRA VOCACIÓ DE MILLORAR PER TU NO S'ATURA

La nostra cadena de centres de mecànica integral de l'automòbil RODI va néixer el 1990. Som fruit de l'acord de col·laboració de dues empreses lleidatanes de l'automoció amb més de 50 anys d'experiència en el sector, Pneumàtics Segur i Serveis Germans Esteve, a través de la societat Lleidatana del Pneumatic. El nostre creixement ha estat una constant, convertint-nos en poc temps en la cadena líder en punts de distribució i serveis de mecànica integral de l'automòbil a Catalunya i Aragó, a més de a les Illes Canàries, gràcies a l'adquisició de la cadena del Pas 2000.

A la fi de 2013, després de 20 anys, vam redissenyar la marca i l'estratègia de negoci passant a denominar-RODI MOTOR SERVICES.

Aquesta renovació respon a la nova i ferma aposta per evolucionar i millorar per donar resposta a les noves necessitats dels nostres clients amb la incorporació de serveis de mecànica integral de l'automòbil. No obstant això, aquesta renovació manté intactes els objectius i l'esperit que ens han caracteritzat i la trajectòria de l'empresa en aquestes últimes dècades: el servei integral al client, la proximitat i l'accessibilitat. En definitiva, la satisfacció del client.

1994

En 1994 se cambia el nombre de la sociedad y se crea la imagen corporativa RODI.

1995

Se crea el concepto de RODI BOXES, talleres multiservicio que ofrecen servicios completos de mecánica multimarca y mantenimiento de automóviles.

2002

En El Perelló (Tarragona) se crea la primera franquicia RODI, modelo en el que actualmente confían 10 franquiciados.

2005

RODI empieza a apoyar al piloto de Cervera, Marc Márquez, a la edad de 12 años.

2006

RODI adquiere la sociedad Speedy Autoservicios España, incorporando a 200 personas en plantilla distribuidas en 49 centros de servicio.

2007

RODI adquiere la sociedad BALART Y BADIA, pasando a formar parte de RODI 170 personas en 20 talleres.

2011

RODI integra los 16 centros ubicados en Cataluña y Aragón de la compañía Euromaster.

2013

RODI rediseña su marca e imagen corporativas pasando a denominarse RODI MOTOR SERVICES, reafirmando con ello su apuesta por la especialización en servicios de mecánica integral del automóvil y adaptándose así a la evolución tecnológica de los vehículos y, por tanto, a las nuevas necesidades del cliente.

2014

RODI MOTOR SERVICES adquiere la sociedad El Paso 2000 , empresa líder del sector en las Islas Canarias con más de 120 personas en plantilla y 15 centros de servicio.

2014

RODI MOTOR SERVICES adquiere los 19 centros de la empresa AutoEquip, reforzando su presencia en las provincias de Barcelona y Girona.

2015

EUROMASTER y RODI MOTOR SERVICES crean una nueva empresa llamada NEX Tyres S.L. que realizará actividades de distribución de neumáticos al por mayor para vehículos ligeros y camión en España.

2016

RODI MOTOR SERVICES traslada sus oficinas centrales a unas nuevas instalaciones en la calle Pere de Cabrera, 16 de Lleida.



LA IL·LUSIÓ ENS FA GRANS: NOVA IMATGE CORPORATIVA, NOUS CENTRES

Hem fet un canvi d'imatge corporativa i estem en constant expansió estrenant grans centres en ciutats com ara Vic, Mataró i Sant Cugat. A més recentment s'ha creat un espai d'atenció personalitzada, gràcies al qual la comunicació amb el client, sempre cara a cara i de manera distesa, serà oberta i transparent. També es compta amb una zona d'espera amb sofàs, màquines de vending, zona infantil i una petita zona de treball per clients amb wifi i un ordinador.

LÍDERS A CATALUNYA, ARAGON I CANÀRIES

A RODI MOTOR SERVICES disposem de més de 1000 col·laboradors al teu servei i la cadena de tallers mecànics líder a Catalunya, Aragó i Canàries, amb una estructura de més de 150 centres i 370 vehicles d'assistència en carretera.

MÉS DE 260.000 CLIENTS HAN CONFIAT EN ELS NOSTRES RODI MOTOR SERVICES

En l'últim any 260.000 clients han confiat en els nostres serveis de mecànica d'automòbils i vehicles.

Sempre amb el tracte proper i la qualitat dels serveis personalitzats.