Rodi aposta per l’experiència del client al taller

RODI MOTOR SERVICES ha reinaugurat aquesta setmana la recepció d’un dels seus tallers mecànics situats a la ciutat de Lleida. L’objectiu de la reforma que s’hi ha dut a terme pretén millorar l’experiència del client al punt de venda i respon a un dels lemes de l’empresa: «passió pel client»

Com a canvi principal, hi destaca la creació d’un espai d’atenció personalitzada, format per un petit espai amb una taula i dos tamborets, gràcies al qual la comunicació amb el client —sempre cara a cara i de manera distesa— serà molt oberta i transparent.

Entre les millores que s’han fet pel que fa a l’espai, hi destaca l’ampliació de la zona de recepció, que ara disposa de sofàs, màquines expenedores, zona per a nens i un petit espai de treball per a clients amb wifi i un ordinador. A més a més, s’hi han incorporat elements digitals —com ara el catàleg digital de producte—, unes eines amb les quals els treballadors (i ben aviat també disponibles per als usuaris) podran atendre molt millor i informar els clients sobre els nostres productes (sobretot, pneumàtics), o la pantalla que inclou informació de les ofertes vigents als tallers, que substitueix el format físic d’autoportant i aprofita millor l’espai.

Properament, es reinaugurarà la recepció d’un dels tallers ubicats a Reus, que també tindrà les novetats descrites anteriorment.