Rodi es trasllada a una nova seu corporativa

RODI MOTOR SERVICES trasllada les seves oficines centrals a unes noves instal·lacions a la mateixa ciutat de Lleida, al cor universitari, al carrer Pere de Cabrera, 16. Aquest canvi respon al creixement que ha experimentat l’empresa durant els darrers temps, culminant així el procés de renovació que va iniciar la marca ara fa dos anys amb la remodelació i el canvi d’imatge corporativa de tots els seus centres.

Les noves instal·lacions han estat dissenyades tot seguint una fórmula —a la qual s’estan adaptant, cada cop més, empreses capdavanteres— que respon a una nova filosofia de treball basada en la flexibilitat i el benestar de les persones. Un espai totalment obert, sense llocs de treball preasignats, fomenta la mobilitat dels 62 empleats de l’empresa, segons les seves necessitats diàries, i permet una col·laboració i sinergia interdepartamental molt més eficient. Les noves oficines també tenen altres zones dissenyades amb uns objectius ben específics, com ara els «Think Tank» (petits llocs de treball pensats per a moments de concentració), les sales de reunió i creativitat o el «Gravity Point» (la moderna zona d’esbarjo integrada dins les mateixes oficines).

La domòtica i les noves tecnologies també són un dels puntals de la nova seu. Han permès adaptar els processos de treball a les necessitats empresarials actuals i a una manera de treballar més sostenible, sense paper.

«Amb el trasllat de les nostres oficines hem fet un pas de gegant en la re-evolució de Rodi cap a una empresa moderna», comenta Josep Esteve, CEO de RODI MOTOR SERVICES. «Després de veure la primera reacció de tot l’equip, estic convençut que el nou model de treball ens permetrà ser molt més eficients i també millorarà la nostra qualitat de vida», afegeix el Sr. Esteve.

La directora de RRHH del Grup Rodi, Eva San Sebastian, ha destacat que «és un projecte estratègic per a RODI que ens apropa encara més al cor del negoci i ens permet treballar amb millor flexibilitat, la qual cosa ens aporta benestar professional i personal. Som una empresa SALUDABLE i així ho volem exportar als clients i col·laboradors».

 

Sobre RODI MOTOR SERVICES

La cadena de centres de mecànica integral de l’automòbil RODI va néixer l’any 1990 a Lleida. A les acaballes del 2013 es va redissenyar l’estratègia del negoci i va passar a anomenar-se RODI MOTOR SERVICES, tot i que mantenint els objectius i l’esperit que el caracteritzen en tot moment: servei integral al client, proximitat i accessibilitat. En definitiva, la satisfacció del client.

L’evolució i el creixement constant han provocat que, en l’actualitat, RODI MOTOR SERVICES sigui l’empresa de referència i líder del sector de la postvenda de l’automòbil a Catalunya, l’Aragó i les Illes Canàries. La marca té més de 1.000 persones altament qualificades al seu servei, una estructura de més de 150 centres i més de 300 vehicles d’assistència en carretera. L’any passat, més de 260.000 clients van confiar en els nostres serveis.